20. tammikuuta 2017

Kiitos lukijoilleni!


Kun aloitin blogin kirjoittamisen ajatuksena oli kirjoittaa informatiivistä blogia. Halusin kirjoittaa retkistäni tavalla, joka antaisi lukijoille retkikohteesta ja reittivalinnoista hyödyllistä tietoa. Halusin myös kirjoittaa retkeilyvälineistä yksityiskohtaisia raportteja.

Alkuperäisistä tavoitteistani olen tinkinyt sen verran, että retkitarinoissani nousee esiin myös suurelta osin omat kokemukseni ja ajatukseni retken aikana. En osaa muuten kirjoittaa. Sitäpaitsi pelkkää informaatiota haluava löytää faktoja monesta eri osoitteesta.

Varusteista ja vaatteista kirjoitan vasta sitten, kun olen omasta mielestäni käyttänyt ko. tuotetta niin paljon, että sen sisin ja syvin olemus vahvuuksineen ja heikkouksineen on tullut esiin. Toisin sanoen, en kirjoita pikaraportteja paketin avaamisen jälkeen, vaan kerron varustetestien tuloksia vasta kun kampe on "kulunut ja kolhuilla".

Kiitos teille arvoisat lukijat. Juuri äsken meni rikki maaginen rajapyykki;

yli 10 000 lukijaa!

Tuntuu hyvältä kun sivuillani käy väkeä. Itselleni en näitä kuitenkaan kirjoita. Jos väittäisin ettei minua kiinnosta paljonko lukijoita minulla on, puhuisin palturia. Kiitos teille kaikille. Erityisesti kommenttienne lukeminen on minulle antoisaa. Blogaaminen on sosiaalinen tapahtuma. Esimerkiksi Halti 2016 juttuni jälkeen olen saanut pitää yhteyttä lukuisiin vaelluksella tapaamiini ihmisiin, ja se on mahtavaa. Pidetään yhteyttä jatkossakin...

Kiitollisena: Vilzu, viidakon kuningas

2 kommenttia:

  1. Moi! Onneksi olkoon ja jatkossa vielä lisää lukijoita :)
    t.Tiina
    tiinanpatikointi.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Kiitos Tiina. Kävin lukemassa sun blogia. Hyviä juttuja. Mukavaa löytää mielenkiintoista lukemista tällä tavalla. Blogaamisen hyviä puolia. Jatketaan...

    VastaaPoista