6. kesäkuuta 2016

Tuleeko pian lunta?



Kesä on kyllä mahtavaa aikaa. Ja vaikka öisin on hallan vaara, tuskin lunta kuitenkaan sataa. Otin kuitenkin varaslähdön tulevaan talveen ja hankin ahkion. Naapurini ovat varmaankin pitäneet minua pöljänä jo pitkään. Kahtena edellisenä talvena olen nukkunut puutarhassa lumihangessa pelkällä makuupussilla, ts. ilman telttaa. Lisäsin vettä myllyyn kun hinasin helteessä uutta ahkiotani nurmikolla pelkät shortsit jalassa. Kahvipöydässä varmaan tuumailevat onkohan naapurin vuodenajat menneet sekaisin. Samapa se. Olen ainakin ajoissa liikkkeellä. Aikainen lintu madon nappaa ja aikainen hiihtäjä nurmikolla treenaa, tai jotain sinne päin.
Seuraavaan kuvaan liittyy arvoitus. Mikä ei kuulu joukkoon?

Lasten uima-allas, aurinkotuoli ja ahkio.


5 kommenttia:

  1. Aurinkotuoli ei kuulu kuvaan, sillä ahkiolla voi meloa altaassa :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan oikein. Harmi ettei mulla ole tarjota palkintoja oikein vastanneille, ei edes melontareissua...

      Poista
    2. Aivan oikein. Harmi ettei mulla ole tarjota palkintoja oikein vastanneille, ei edes melontareissua...

      Poista
  2. Mä olen pitänyt omaa naapuriani hölmönä kun se leikkaa nurmikkoa sateessa, mutta sä viet voiton ;-)

    VastaaPoista